ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ Σ.Α.Ε.Κ.
Σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Π.Γ.Ν.Λ., με πρωτοβουλία της Σ.Α.Ε.Κ. διενεργήθηκε δράση ( συμμετοχή καταρτιζόμενων σε εθελοντική αιμοδοσία), η οποία πραγματοποιήθηκε στο Τμήμα Αιμοδοσίας του ΠΓΝΛ στις 8 και 9 Δεκεμβρίου 2025.Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπούσε στην ενίσχυση των αποθεμάτων αίματος και στην προώθηση της αξίας της εθελοντικής προσφοράς προς τον συνάνθρωπο καθώς και στην επέκταση του ρόλου της Σ.Α.Ε.Κ. ως φορέας κοινωνικής προσφοράς. Με το σύνθημα «Δίνω αίμα – χαρίζω ζωή», οι συμμετέχοντες συνέβαλαν έμπρακτα στην κάλυψη των αναγκών των ασθενών και στην καλλιέργεια πνεύματος κοινωνικής αλληλεγγύης.




