Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των καταρτιζόμενων σε θέματα κοινωνικής προσφοράς και δημόσιας υγείας, πραγματοποιήθηκε διάλεξη στις 02-12-2025 με θέμα την Εθελοντική Αιμοδοσία στο αμφιθέατρο του Π.Γ.Ν.Λ. με ομιλήτριες την κ. Λευκού Ελευθερία, ιατρό και την κ. Κιουτσούκουστα Δέσποινα , νοσηλεύτρια.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν η σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας για το σύστημα υγείας, τα οφέλη για τους λήπτες και τους αιμοδότες, καθώς και οι προϋποθέσεις και η διαδικασία προσφοράς αίματος. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη ενίσχυσης των αποθεμάτων αίματος και στην καλλιέργεια κουλτούρας αλληλεγγύης και κοινωνικής ευθύνης.
Οι καταρτιζόμενοι συμμετείχαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, θέτοντας ερωτήσεις και ανταλλάσσοντας απόψεις σχετικά με τον θεσμό της εθελοντικής αιμοδοσίας. Η δράση συνέβαλε στην ενημέρωση και την ενίσχυση της διάθεσης για ενεργή συμμετοχή σε πρωτοβουλίες που προάγουν την υγεία και την κοινωνική συνοχή και την εγγραφή τους ως εθελοντές αιμοδότες.
Η Σ.Α.Ε.Κ. Π.Γ.Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ συνεχίζει να υποστηρίζει εκπαιδευτικές δράσεις που προάγουν την κοινωνική ευαισθητοποίηση και τον εθελοντισμό, ενθαρρύνοντας τους καταρτιζόμενους να γίνουν ενεργοί πολίτες και αρωγοί της κοινωνίας.



