Καταρτιζόμενοι της Σχολής Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Α.Ε.Κ.) του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, ειδικότητας «Βοηθός Νοσηλευτικής Γενικής Νοσηλείας», υπό την εποπτεία της Διευθύντριας της Σ.Α.Ε.Κ., συμμετείχαν ενεργά σε υπαίθρια δράση εθελοντικής αιμοδοσίας, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πλατεία της Λάρισας στις 27-02-2026, σε συνεργασία με το Τμήμα Αιμοδοσίας του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας.
Η συμμετοχή των καταρτιζόμενων συνέβαλε στην ομαλή διεξαγωγή της δράσης, ενώ παράλληλα τους έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσουν πολύτιμη εμπειρία στο πεδίο της πρόληψης και της προαγωγής της υγείας. Μέσα από την επαφή τους με τους πολίτες, ανέδειξαν τη σημασία της εθελοντικής αιμοδοσίας ως πράξη κοινωνικής αλληλεγγύης και προσφοράς προς τον συνάνθρωπο.
Η δράση αυτή ενίσχυσε το αίσθημα κοινωνικής ευθύνης των καταρτιζόμενων και ανέδειξε τον σημαντικό ρόλο των επαγγελματιών υγείας στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για την ανάγκη τακτικής προσφοράς αίματος.




